Forumstart
www.forumkristianstad.net
Forum Kristianstad Öppet-, obundet- och oplitisktforum online för alla i Kristianstadsbyggden!

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   RegistreraRegistrera   ProfilProfil   Logga in för att se dina personliga meddelandenLogga in för att se dina personliga meddelanden   Logga inLogga in 
Hej studentkåren i Kristianstad!

Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumstart -> Studentstaden Kristianstad
Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne  
Författare Meddelande
olleJ45
Site Admin

InläggSkrivet: Ons Jan 28, 2004 13:11    Rubrik: Hej studentkåren i Kristianstad! Citera

Hej Studentkåren i Kristianstad!

Jag läste i Kristianstadsbladet(040128), att det planeras för en ingång för studenter på Kristianstads Kommuns hemsida. Det finns redan på Forum Kristianstad.

Jag heter Olle Johansson. Jag är stolt och älskar mitt Kristianstad och bygden här omkring. Jag har därför helt på eget initiativ satt upp ett forum på Internet kallat, Forum Kristianstad, där tanken är, att allt och alla positiva idéer och visioner, som kan föra Kristianstadsbygden framåt på ett helt obundet och opolitiskt sätt kan ventileras.

Några kan inte göra allt, men alla kan vi göra något. Tillsammans skapar vi större möjligheter för tillväxt, som dessutom skapar vår framtida välfärd. Gör det med ett leende då blir det ofta bättre och lättare.

Alla ni studenter är en mycket viktig grupp i Kristianstad. Det hade varit roligt, om ni också skulle vilja vitalisera dialogen här Kristianstad genom att dela med er av era visioner och idéer på Forum Kristianstad. Det kan vara studentfrågor såväl som allt annat som berör Kristianstad.

Jag skulle därför vara tacksam, om ni skulle vilja sprida adressen till Forum Kristianstad inom studentkåren.

Bästa hälsningar o. önskar framgångsrika studier.

Olle Johansson

P.S. Är det något, som fattas eller behöver ändras på hemsidan? Kom gärna med förslag.
Till överst på sidan
Visa användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa tidigare inlägg:   
Skapa nytt inlägg   Svara på inlägget    Forumstart -> Studentstaden Kristianstad Alla tider är GMT + 1 timme (svensk tid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet
L10 Web Stats Reporter 3.15